ABD’nin Pittsburg Üniversitesi’nde yapılan bir araştırmaya göre, günde dört-beş saat müzik dinleyen gençler daha az müzik dinleyenlerden yüzde 80 oranında daha depresif

7-17 yaş grubu arasındaki 46 gençle iki ay boyunca haftasonları telefon  üzerinden mülakat yapan araştırmacılar, müzik dinleme süresi arttıkça depresyon  riskinin arttığını gözlemledi. Araştırmayı yürüten Dr. Brian Primack, “Şu noktada depresif insanların mı kaçış için daha fazla müzik dinlediği, bol miktarda müzik dinlemenin mi depresyona yol açtığı, yoksa her ikisinin mi geçerli olduğu belirsiz” dedi. Kitap okuyanlarda depresyon riskinin yüzde 50 azaldığı tespit edildi


Yorumlar

Bu Habere Henüz Yorum Yapılmamış.
İlk Yorum Yapan Siz Olun.

Yorum Yaz